Work with us
We are proud that we've engineered some pretty awesome ships, but our greatest achievement is the strength and loyalty of our team. AITAC people have been working, learning, and growing together for many years, creating a rich portfolio of shared knowledge and setting the ground for efficiency, teamwork, and good communication.
Financieel administratief medewerker (m/v/x)
Job Type: OnsiteLocation: Vlissingen, Zeeland, Netherlands
Deadline:
Open position
Job Type: OnsiteLocation: Croatia - Rijeka, Croatia - Zagreb, Netherlands, Germany, France
Deadline:
Wij breiden ons AITAC-team uit!
Wil jij onze nieuwe financieel-administratief medewerker worden bij AITAC BV?
Ben jij geïnteresseerd in een combinatie van financiën, administratie en het werken met mensen in een internationale omgeving? Dan is deze kans misschien precies wat je zoekt!
AITAC is een bedrijf met hoofdkantoor in Kroatië (Kastav en Zagreb). Met vestigingen in Nederland, Duitsland en Frankrijk, een team van meer dan 200 hoogopgeleide en gemotiveerde professionals en boeiende projecten over de hele wereld, zijn wij trots op onze succesvolle, diverse en echt wereldwijde activiteiten op het gebied van geavanceerde scheepsbouw en hoogwaardige softwareoplossingen zoals het 3DEXPERIENCE-platform, digital twin-technologie en PLM-integraties.
Meer dan 20 jaar ervaring en meer dan 300 succesvol afgeronde projecten zijn een garantie voor kwaliteit, efficiëntie en tijdige levering bij het oplossen van de meest complexe engineeringuitdagingen. Onze klanten zijn onder meer enkele van de meest gerenommeerde wereldwijde bedrijven in de scheepsbouw, maritieme defensie en diverse andere industrieën.
Wij blijven onze activiteiten uitbreiden, waarbij we investeren in zowel de ontwikkeling van de AITAC-organisatie als die van onze medewerkers.
Voor onze Nederlandse vestiging, AITAC BV, zoeken wij een collega die zal werken vanuit ons kantoor in Vlissingen en:
• verantwoordelijk zal zijn voor de financiële en HR-administratie
• ondersteuning biedt aan medewerkers en collega’s op tijdelijke projecten
• helpt bij de organisatie van kantoor- en projectactiviteiten
• bijdraagt aan het optimaliseren van onze interne processen
In deze rol werk je nauw samen met Saskia, onze collega op het hoofdkantoor in Kroatië – je staat er dus zeker niet alleen voor!
Wat wij zoeken:
• ervaring in administratie en basiskennis van boekhouding
• goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
• zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel en oog voor detail
Wat wij bieden:
• een dynamische en afwisselende functie
• kansen voor persoonlijke en professionele groei
• een collegiale en stimulerende werkomgeving die samenwerking en kennis waardeert
• een prettige werksfeer
Bent u bereid om met uw kennis en energie bij te dragen aan ons gezamenlijk succes?
Stuur ons dan uw cv uiterlijk op 10-07-2025 en sluit u aan bij een team dat zich dagelijks ontwikkelt en werkt aan boeiende internationale projecten.
Wij kijken uit naar uw sollicitatie!
No current vacancy seems right? Learn more about how we operate in AITAC and send us your application.
We are always open to meet and welcome new talents in our team!
CAD&PLM Solutions
We provide the 3DEXPERIENCE platform implementation and support services for a wide range of industries.
Checkout more details here
R&D Services
We enable business growght trough research and implementation of innovative products and solutions.
Checkout more details on 3D Scanning and R&D Services.